Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2010 21:48 - Свърши...
Автор: thefaceoftheshadow Категория: Други   
Прочетен: 1878 Коментари: 3 Гласове:
1



Дванайсти клас мина толкова бързо... за щастие. Ако бях някъде другаде, с други хора, може би щеше да ми е мъчно. Може би щях да пророня дори сълза, но за хора, които не поглеждат по-далеч от егоизма си, това е недопустимо. Четири години им разрешавах да си играят с мен. Да ме използват и унижават по най-различни начини. Точно заради това, сега съм изключително доволен да кажа, че приключи. Махнах се от онзи разпадащ се свят, преди огромните каменни и ледени парчета на прозаичното да ме бяха притиснали. Повечето от хората, с които се разделям днес, четири години ме подхвърляха един към друг, сякаш бях някакво безчувствено топче за пинг понг. Техните лъжи и интриги зад гърба ми не успяха да убият едно нещо, което те нямат. Мечти. Стремежи. Копнежи, далеч от комерсиалния живот на обикновени, егоистични и жалки хорица. Аз продължавам, заедно с шоуто, наречено живот. Желая им попътен вятър въпреки всичко. А на себе си пожелавам да срещна правилните хора, с които да мога да споделя мечтите си и за пръв път да бъда разбран.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kometapg - Понякога човек изпитва огорчение ...
06.05.2010 01:10
Понякога човек изпитва огорчение от някои моменти от живота си, но това е нашето съществуване - изпълнено, както с трудни и нежелани мигове, така и със слънце. Най-хубавото от всичко е да успееш да съхраниш надеждата и вярата в бъдещето си и да се опиташ да направиш нещата по-добри. Желая ти много успех и да стигнеш там, където те водят мечтите! Всичко зависи от теб!
цитирай
2. thefaceoftheshadow - Надявам се...
07.05.2010 12:29
Надявам се всичко да си дойде по местата. А надеждата и вярата просто няма как да умрат... поне не и в хора, които имат сърца.
цитирай
3. keyholder - С пожелание
16.05.2010 14:57
да намериш подходящите хора :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: thefaceoftheshadow
Категория: Други
Прочетен: 1203854
Постинги: 157
Коментари: 2986
Гласове: 10155
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031