Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2010 00:32 - Аз вярвам в теб...
Автор: thefaceoftheshadow Категория: Други   
Прочетен: 6774 Коментари: 24 Гласове:
42

Последна промяна: 09.10.2010 00:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Скъпи приятели... Знам, че последния ми постинг не беше от особено ясните и позитивните, сега искам да ви изненадам с поредното ми хрумване. Разбрах някои много важни житейски уроци тази седмица. Един от тях определено беше, че не е важно дали си губещ или победител... важното е да имаш хора, които силно вярват в теб и са готови да ти помогнат, дори ако трябва да жертват своето време и спокойствие. Един специален вид хора, които си мислех, че са се изгубили отдавна от лицето на земята... приятелите. Хората, които са до нас. Онези, които са способни да ти се притекат на помощ, дори и да е ранен час, след полунощ. Онези, които ти дават без да искат нищо в замяна... Открих подобни хора. Истински хора, които ми помогнаха да се изправя на крака и да пордължа, колкото и трудно да беше да се боря срещу гигантските вълни на несправедливостта. В моя случай не бяха толкова гигантски, но все пак, се намериха не по-малко истински хора, които ми помогнаха да ги преодолея. На тези страхотни приятели да им благодаря ще бъде много, много малко... Те заслужават цялото ми доверие и подкрепа, която съм способен да им дам. И аз ще се постарая никога да не ги разочаровам, както и те не ме разочароваха. Защото независимо дали си губещ или победител, когато се обърнеш след успехите си, по-важното е да видиш минало изпъстрено с прекрасни постъпки и приятели, а не осеяно с пречупените мечти от една несправедлива битка... Всеки трябва да вярва в нещо. Аз вярвам в приятелите си. Те за мен са онова, заради което си струва да продължавам.
Сега ви представям един мой текст. Имах нужда да напиша нещо подобно след тежката седмица, която преживях. Но пък научих доста неща. И това е достатъчно.

Аз вярвам в теб

В този свят студен,
сякаш няма лек,
за онази празнота,
прикрита сред развалина.
Самота е тя,
праща дъжд сред радостта,
и насред предатели,
верността оставаш ти...

Припев:

Аз вярвам в теб,
аз вярвам в теб,
ти ни шепнеш с нежен глас,
и в последния ни час...
Аз вярвам в теб,
аз вярвам в теб,
ти ни даде любовта,
да летим, но без крила...

Често мразех се,
от теб отричах се,
и безверен бършех пак,
по пътя кървавата прах...
Но днес аз искам да вярвам,
че някой бди над мен,
чрез приятелско лице,
подкрепя моето сърце...

Припев:


И все пак приятели да не забравя да ви напомня да гласувате за дебютния ми роман, ако все още не сте го направили.- www.bukvite.bg/poem.php Ако искате да ме подкрепите по пътя към превращането на мечтата ми в реалност!





Гласувай:
42



Следващ постинг
Предишен постинг

1. desilazarova - Приятелството е едно от най-цен...
09.10.2010 01:03
Приятелството е едно от най-ценните неща на света, без което сме като самотен остров! Поздрави, thefaceoftheshadow!:)
цитирай
2. iliada - ДОБРО УТРО ,ПРИЯТЕЛЧЕ!:)
09.10.2010 08:56
Чудесен постинг за приятелството си направил!
Поздравления,thefaceoftheshadow!:)
цитирай
3. ckarlet - Много позитивен постинг, Thefa...
09.10.2010 09:50
Много позитивен постинг, Thefaceoftheshadow!
Какво сме без хората, които ни обичат и подкрепят...
Още веднъж ти желая успех! Вярвам в теб!
цитирай
4. smani - Късмет е да имаш приятели!
09.10.2010 10:10
Късмет е да имаш приятели!
цитирай
5. razkazvachka - драги, мечтата е "реалност" -
09.10.2010 12:19
може би искаш да я превърнеш в действителност:)))

С какво мога да бъда полезна?
цитирай
6. kometapg - Чудесен постинг, Ваньо! Прияте...
09.10.2010 12:21
Чудесен постинг, Ваньо! Приятелството и любовта са двете неща, които ни дават сили да продължим да вярваме и да живеем! С теб съм! Поздрави!
цитирай
7. thefaceoftheshadow - desilazarova
09.10.2010 12:27
На самотен и враждебен остров бих добавил... Ако няма кой да те подкрепи сред човешката злоба, то си изгубен... Поздрави!
цитирай
8. thefaceoftheshadow - iliada
09.10.2010 12:28
Благодаря ти, че прочете! Добро утро и успешен ден!
цитирай
9. thefaceoftheshadow - ckarlet
09.10.2010 12:30
Не можем да продължим към мечтите си без тях! Поздрави!
цитирай
10. thefaceoftheshadow - smani
09.10.2010 12:30
Така е..., но на всеки е нужно по малко от този късмет! Поздрави!
цитирай
11. thefaceoftheshadow - razkazvachka
09.10.2010 12:32
Ами както и да го кажеш, все си е нещото, към което се стремя. Подкрепи ме в конкурса, ако вече не си го направила, така ще помогнеш достатъчно (ако ти хареса, може и да го разпространиш из приятели :D) Но истината е, че помагаш дори само като четеш блога ми и ме подкрепяш с коментарите ми. Това показва, че не съм сам в света и не пиша изцяло и само за себе си... Поздрави!
цитирай
12. thefaceoftheshadow - kometapg
09.10.2010 12:35
Така е Светле! Особено хубаво е да ги осъзнаеш тези неща и да ги имаш! Поздрави!
цитирай
13. scarlety - Прекрасно
09.10.2010 13:33
си го написал! Приятелите са голямо богатство!
Поздрави!
цитирай
14. thefaceoftheshadow - scarlety
09.10.2010 13:55
Така е наистина! Богатство, което е нужно на всеки! Поздрави!
цитирай
15. priqtel12 - Чудесен постинг за приятелството.
09.10.2010 15:52
Приятелите винаги остават
/Димитър Ценов /
Приятелите със черти познати
не носят на ревера си емблема.
Откриваме ги само по душата,
опора щом ни дават без да вземат.

За себе си мълчат, но ни изслушват,
разделят наш'те грижи, свойте ризи.
Приятелството не е бар задушен,
във който хора влизат и излизат.

Приятелите ни без думи казват
и всички провинения прощават.
Отиват си любови и омрази,
приятелите винаги остават.

Те не ценят по титли и услуги,
а внасят ред в душите ни човешки.
Останалите са в графа „и други”
като допуснати печатни грешки

Да си подарим това прекрасно стихотворение на Димитър Ценов и да си дадем сметка за това как би протекъл живота ни, ако винаги до нас няма поне един истински приятел. Затова нека му благодарим от сърце!
А на теб - всичко добро!
цитирай
16. miaa - Поздрави Thefaceoftheshadow:)
09.10.2010 17:06
Приятелят е безценен дар за всеки човек!
Една протегната ръка, променя живота ти!
цитирай
17. thefaceoftheshadow - priqtel12
09.10.2010 17:28
Прекрасно стихотворение наистина! Благодаря ти! Поздрави!
цитирай
18. thefaceoftheshadow - miaa
09.10.2010 17:28
Променя го наистина! Толкова много сила може да даде! Поздрави!
цитирай
19. sestra - Съобщаваш много важна новина -
10.10.2010 14:24
за преодолени болки и спечелени приятели - пази ги по всички възможни начини - и те ще имат нужда от теб. А благодарността към случващото се е единственият извор на сили за всеки от нас - успех!
цитирай
20. thefaceoftheshadow - sestra
10.10.2010 16:18
Ще ги пазя! Благодаря, че се отби!
цитирай
21. razkazvachka - Съм - отдавна - но оня ден, като се опитах да го напиша от друг комп - ме изхвърли:)))
10.10.2010 19:41
thefaceoftheshadow написа:
Ами както и да го кажеш, все си е нещото, към което се стремя. Подкрепи ме в конкурса, ако вече не си го направила, така ще помогнеш достатъчно (ако ти хареса, може и да го разпространиш из приятели :D) Но истината е, че помагаш дори само като четеш блога ми и ме подкрепяш с коментарите ми. Това показва, че не съм сам в света и не пиша изцяло и само за себе си... Поздрави!


Понеже е през фейсбука - не съм с този ник:)))
цитирай
22. thefaceoftheshadow - razkazvachka
10.10.2010 19:47
Благодаря ти за подкрепата! Както казах, не е важно дали ще спечеля, важното е да имам приятели като теб, които да ме подкрепят каквото и да реша и да ме съветват, когато нещо съм объркал. Благодаря ти! Поздрави!
цитирай
23. makont - Браво на теб,
12.10.2010 16:35
усмихнат и преоткрит. Гласувам с две ръце за теб. Желая ти успе,млади човече, ти имаш талант. Попътен вятър!
цитирай
24. thefaceoftheshadow - makont
12.10.2010 17:32
Благодаря ти! Хубаво е човек да чуе подобно нещо в тежък момент! Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: thefaceoftheshadow
Категория: Други
Прочетен: 1209955
Постинги: 157
Коментари: 2986
Гласове: 10155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930