Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2017 17:25 - Краят на Германския тигър
Автор: freeoldmen Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 13229 Коментари: 69 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image


Тагове:   Олеле,   germantiger,


Гласувай:
22



1. germantiger - ...
01.12.2017 17:34
На снимката сме ти и аз при среща на живо

Успокоявам те да не ревеш :)

не палачи дете, башати е невинен
цитирай
2. germantiger - :D
01.12.2017 17:36
Предлагам да се видим на живо и после да си направим селфи

след това ще публикуваме снимката за да сравним ;)
цитирай
3. germantiger - да ти направя трафик с коменти, та да се качиш на първа
01.12.2017 17:37
Хубаво си се сетил, чадо :)

сега е време някой червен да те напомпи за първа страница
цитирай
4. merlin68 - Извинявам се, че прекъсвам моно...
01.12.2017 17:46
Извинявам се, че прекъсвам монолога на Злюкен Собакен, ама искам и аз да кажа нещо.
Когато бях малък баба ми разказваше как са ходили да гледат преминаването на немските войници. Много стройни редици, красиви, силни... непобедими. Обаче ги е гледала и на връщане от Източния фронт, сакати, окъсан и с безумни погледи.
По-възрастните помнят това словосъчетание - "Приличаш на изпаднал германец."
Отначало се чудех какво ли ще рече, но като се сетих за разказа на баба и разбрах.
цитирай
5. apostapostoloff - Този свободен дъртак
01.12.2017 17:48
трябва да бъде съден за ксенофобия и човеконенавистна пропаганда.
цитирай
6. freeoldmen - 1. germantiger
01.12.2017 17:49
Ама ти май го взе твърде лично, адаш.

Имах по- обширна идея, нещо като отговор на невменяемия ти постинг отпреди ден, че германците всъщност спечелили Втората световна.
Май и Първата...

А там, за личната среща, не припиряй много.
Изчакай десетина години, хептем да одъртея, че да сме горе-долу наравно...
цитирай
7. freeoldmen - 4. merlin68 http://voteto.ru/wp-content/uploads/2017/05/fashist-bezhit-za-kuritsej.jpg
01.12.2017 17:55
"Изпаднал германец" е велико народно творение в говорния и писмен език.

Казва всичко в две думи.
цитирай
8. freeoldmen - 5. apostapostoloff
01.12.2017 17:59
Апостолоff вече е осъден от българския Нет.

Където потърся името му, от десет години насам, все има попръжни и сатира за него,
и то масово.

Как не видях добра дума...
цитирай
9. apostapostoloff - Лошото е това, че
01.12.2017 19:45
за теб няма НИТО ЕДНА дума в цялото Интернет пространство!

А аз се радвам на писанията по мой адрес. Оскар Уайлд го е казал най- добре: "Този, комуто никой не завижда, е чисто и просто едно нищожество."

На теб никой за нищо не ти завижда! И това си е цяла трагедия!

Не мисли ти за мен- аз съм много преуспял човек- прочут и заможен. Мисли за себе си, защото... никой не ти завижда...
цитирай
10. freeoldmen - 9. apostapostoloff
01.12.2017 19:58
Че кой ти завижда, бе, сладур?
Фактът е, че от десетилетие, където са покажеш из Нета, ставаш за посмешище.
Няма нито един човек, дето те възприема положително.
Ти си жалък клоун, дето дори не може да се вреди между нищожествата, които коленопреклонно величаят днешния господар.
Щото си даже под тяхното ниво.
Не ставаш за чеп за зеле.
цитирай
11. pando - До номер 10
01.12.2017 21:08
Първо за германците важи: Тръгнал като Аслан,върнал се насран/след Курската дъга/ и още им държи влага.

Второ: Апосотолофф е шампион лайнофъргач,никой не го обижда ,но всички манифестират своето ОТВРАЩЕНИЕ от гнъсните му коментарии. Той пише,НО никой не го чете. Да каже тиражите си и продадените писания.....И става ясно колко му е багажа.....
цитирай
12. blackpredator - Постол и тайгъра са известни в нета и блога
01.12.2017 21:19
правели много качествен секс, щото бил ръчна изработка ...
цитирай
13. freeoldmen - 11. pando
01.12.2017 21:31
Германците се изявяват като некъв гноен цирей на пъпа на Европа.
Не стига, че не могат да спечелят ни една война, ами и поканиха орките на гурбет.
Но все пак имаха достатъчно акъл, та да изритат Постолоff от родината си, както впрочем направиха и руснаците.
И сега този "преуспял човек- прочут и заможен" си кеси на пенцийката си...
цитирай
14. pando - Ще бъде много полезно
01.12.2017 21:32
Да се взимат фотографии и симпатични филмчета на НАТОВСКИТЕ рентиери/или туристи в униформи/,които се надуват като пауни в любовен период,защото ще има също ПРЕДИ и СЛЕД ТОВА.
цитирай
15. freeoldmen - 12. blackpredator
01.12.2017 21:38
Нема да се учудя, ако в определен крайморски град има взрив от спонтанни непорочни зачатия.
И какво ще са виновни девойките, че са се хванали в рейса за дръжката, непосредствено след германтигъра?
цитирай
16. bgman13 - Германци вече нема.
01.12.2017 22:17
И това е напълно ясно, само като погледнеш в количките дето ги бутат германките по улиците на Германия. Германките дето бутат количките - бели. А в количката? Съпраайз - черно негърче. Още преди трийсе години се бяха вече омешали, ама поне боята си им беше бяла. А сега. Ми то ние българите, сме си бели хора, в сравнение с тях. Тигърът и той има основание да каже, че е бял човек. Щото, нали си е българин. Ей тигре, тва че четеш и говориш на своя роден език е много хубаво. Поради что обаче, се срамуваш да се наречеш българин?
цитирай
17. bgman13 - Те за тва става въпрос
01.12.2017 22:19
https://www.youtube/watch?v=Uzb9unwT5DI
цитирай
18. bgman13 - След youtube сложете .com
01.12.2017 22:23
След youtube сложете .com
цитирай
19. kvg55 - freeoldmen,
01.12.2017 22:26
Ядосал си го тигъра. Ама нали е без зъби, безопасен е.
цитирай
20. bgman13 - Ето тоя е типичният германски тигър ...
01.12.2017 22:33
Ето тоя е типичният германски тигър от преди шест години. Т.е. за това е толкова бял. Щото сегашните са много черни.

https://www.youtube/watch?v=vcAN-Efb57I
цитирай
21. freeoldmen - 19. kvg55
01.12.2017 22:37
Германското котенце е трагикомична жертва на СИВ.
цитирай
22. freeoldmen - 20. bgman13
01.12.2017 22:39
Качвай линкове само горе в заглавието на коментара, там не се режат.
цитирай
23. freeoldmen - http://www.sammler.ru/uploads/monthly_01_2017/post-43657-0-44741000-1484045194_thumb.jpg
01.12.2017 22:47
Ето така.
цитирай
24. bgman13 - Ама изглежда пак ги режат, щото не ми ...
01.12.2017 22:57
Ама изглежда пак ги режат, щото не ми ги отваря
цитирай
25. bgman13 - А грешка - отваря ги. Мерси.
01.12.2017 22:59
А грешка - отваря ги. Мерси.
цитирай
26. bgman13 - Ядосал си го тигъра. Ама нали е без ...
01.12.2017 23:02
kvg55 написа:
Ядосал си го тигъра. Ама нали е без зъби, безопасен е.


Не не е безопасен. Той стреля. Има оръжие. Не трябва да го ядосвате. Просто трябва да му се обясни, че не трябва да се срамува от това, че е българин.
цитирай
27. blackpredator - гледам Олдмен
01.12.2017 23:37
леля санитарка се праи на бойна камила на Берлинската джамахария

нека който каже, че Трутка е умна, пръв да хвърли камък по мен
Йоан 8:7
цитирай
28. germantiger - ...
02.12.2017 00:07
Въобще не съм го взел лично ;)

написах ти цели три коментара и едва след няколко часа поглеждам постинга ти

на бгман да му припомня с намигване - българи няма - след 5 века турска ебан всички сте турска сперма

фрий друже - те българите нямат една спечелена война след балканската първата - вас ви убиха от бой във втората балканска, в първата световна, във втората - все губещи сте :D

не се плаши - няма да те бия, големи хора сме все пак :) само ще те погледна, а ти ще пожълтееш между краката

впрочем аз се гортдея, че дядо ми е убил 3 руснака, кой като мен в блога, а ;) няма такъв

кУга 3 убити русначета, кУга :D???

равни в европа кУга, пенсия европейска кУга?

вие сте тоалетната на европа хиха
цитирай
29. nalia - М ъ ж е!!
02.12.2017 08:08
Какво значение има от коя държава е "синът на полка", захвърлен в окопа вместо да учи?!
Няма наши-ваши, всички плащат с кръвта си.

цитирай
30. redabyss - Че кой ти завижда, бе, сладур? ...
02.12.2017 08:16
freeoldmen написа:
Че кой ти завижда, бе, сладур?
Фактът е, че от десетилетие, където са покажеш из Нета, ставаш за посмешище.
Няма нито един човек, дето те възприема положително.
Ти си жалък клоун, дето дори не може да се вреди между нищожествата, които коленопреклонно величаят днешния господар.
Щото си даже под тяхното ниво.
Не ставаш за чеп за зеле.






Не е вярно, че никой не приема Апостолофф положително! Росиела е страстна почитателка на книгите и личността му. :)))))))
цитирай
31. krumbelosvet - А да орем
02.12.2017 08:48
А да орем малко по-дълбоко. Ние сме роднини и с русите, и с немците. И сме войници като тях, несравними. За съжаление, НАШИТЕ войни през 20-ти век са като немските - бляскави победи, надценяване на ресурса си, и жертви на смазващи коалиции.
Бог ли, кой ли, опазва Русия от тази участ МНОГО ПЪТИ. През ВСВ геният на Сталин предотврати АНТИСЪВЕТСКА коалиция, такава като антируската през Кримската война от 1853-56г., И КАТО СЕГАШНАТА, и сглоби невероятната коалиция със СМЪРТНИТЕ СИ ВРАГОВЕ срещу ПО-СМЪРТНИЯ. Ако не го е направил Сталин, значи Бог го е направил.
Уви, когато сме били съюзници с немците, ни е сполетявала ТЯХНАТА участ. "Кой знай защо", може би ЛЕВИТЕ знаят, но с заедно с Русия сме побеждавали. Само не ми сочете Сливница като победа БЕЗ Русия. Щото не е така, но е по-дълга тема. Тогава всъщност воюваме с... Австроунгария, т.е. - с немци...
цитирай
32. freeoldmen - - българи няма - след 5 века т...
02.12.2017 09:53
germantiger написа:


- българи няма - след 5 века турска ебан всички сте турска сперма

- те българите нямат една спечелена война след балканската първата - вас ви убиха от бой във втората балканска, в първата световна, във втората - все губещи сте

впрочем аз се гортдея, че дядо ми е убил 3 руснака

равни в европа кУга, пенсия европейска кУга

вие сте тоалетната на европа хиха




Ако някой се е съмнявал, какъв е германтигър, да прочете отново.



цитирай
33. freeoldmen - 29. nalia
02.12.2017 10:12
Значението на снимката далеч надхвърля съдбата на младия фашистки нещастник.

Такива снимки трябва да има по кабинетите на днешните световни управници...
цитирай
34. freeoldmen - 30. redabyss
02.12.2017 10:17
За съжаление, не предвиждам успешна брачна идилия, ако двамата титани на перото се вземат.
Кака Росиела ритмично издава на всеки два месеца бестселър, а Постолоff ми се види изчерпан вече, и люто ще завижда...
цитирай
35. freeoldmen - 31. krumbelosvet
02.12.2017 10:29
Абе какви роднини сме с немците, стига глупости.
Тука в Нета, редовно се цитира Иван Хаджийски, особено от хора, които не знаят кой е той, и само цитати, дето според тях унижават българския народ.
Но той има и други цитати, например за немското семейство, което се прибира за обяд в къщи от работа, бащата, синът и дъщерята, всеки вади обяда си, богат в зависимост от заплатата им, всеки си го яде, без да споделя с другия, и после ауфидерзеен пак на работа.

Намираш ли някаква родствена връзка с българите?
цитирай
36. krumbelosvet - О, гергер
02.12.2017 10:30
Нали се кълнеше, че не мразиш българите а комунистите? Лъжеш като дърт циганин и като всички анти и фоби.
цитирай
37. krumbelosvet - Към freeoldmen: С брат ми бяхме още по-различни.
02.12.2017 10:40
А с немците, другото настрана, сме ЕВРОПЕЙЦИ, от една раса, най-малкото. Историците знаят повече. Сега, като погледна понякога НЕМСКА ТВ, ми пада шапката колко прилича на... съветската ТВ едно време. Клишетата настрана.
цитирай
38. bgman13 - - българи няма - след 5 века т...
02.12.2017 11:31
freeoldmen написа:
germantiger написа:


- българи няма - след 5 века турска ебан всички сте турска сперма

- те българите нямат една спечелена война след балканската първата - вас ви убиха от бой във втората балканска, в първата световна, във втората - все губещи сте

впрочем аз се гортдея, че дядо ми е убил 3 руснака

равни в европа кУга, пенсия европейска кУга

вие сте тоалетната на европа хиха




Ако някой се е съмнявал, какъв е германтигър, да прочете отново.





Аз ме е срам, че и той е българин. Добре, че има малко германска кръв - по неговите думи. Както и турска - също по неговите думи.

Ей тигре, тва че се срамуваш за тва че си българин може би е хубаво. Щото циганите като идат у Германия, и като вземат да разправят че са българи а за доказателство извадят и български паспорти тва вече не е. А ти се срамуваш от това че си българини и земеш та ни отсрамиш нас, останалите българи по тоя начин.
цитирай
39. bgman13 - исторически върпосивинаги ...
02.12.2017 11:36
germantiger написа:

исторически върпоси
винаги съм се чудил става ли боулинг с главичките в костницата на батак :)

а дали кочо честименски се е изпразнил последно на жена си преди да я заколи с чавето ;)

Изпратено: 00:12 От: germantiger
Изтрий | Отговор
на бгман да му припомня с намигване - ...
на бгман да му припомня с намигване - българи няма - след 5 века турска ебан всички сте турска сперма

Изпратено: 00:10 От: germantiger
Изтрий | Отговор


И тигре, говориш като чис българин. Ама от най-простите.
цитирай
40. bgman13 - вие сте тоалетната на е...
02.12.2017 11:47
germantiger написа:




вие сте тоалетната на европа хиха



Тигре, цел живот живееш в тая тоалетна. Не ти ли харесва вече да си живееш в лайната, не те ли кефи миризмата? Ако ти е писнало, кой е тое дето не те пуска да бъдеш равен в Германия на останалите бежанци, негри, мюсюлмани, руснаци, евенки, чукчи и так далее? Кой, бе тигре? Комсомолската секретарка ли дето е фюрер в момента на Германия и за която говореше че требва да бъде свалена още преди неколко години? Що не я свалиха тая тия прости германци а си я избраха пак? Матриало ли си е такъв? И сега тебе пак те не пускат, да бъдеш равен в Европа и си наказан да продължиш да си живееш у кенефо сред останалите лайна. Мойте съболезнования, уважаеми тигре!
цитирай
41. bgman13 - Нали се кълнеше, че не мразиш бъл...
02.12.2017 12:06
krumbelosvet написа:
Нали се кълнеше, че не мразиш българите а комунистите?


Той ако мразеше комунистите, и ако беше истински негър (пърдон - германец), щеше да иде да освобождава Германия от комсомолската секретарка и от нашествието в Германия. А не да си седи тука в кенефа, при миризмата. Абе чис българин си е май човека. Или турчин. Ама па то, нали казахме, че е едно и също.

Всъщност ние българите сме щастливци. В България нема дори и днес толкова много българи, които са се брадловизирали (произтича от Рачо Пръдлето, дето го е било срам от българското си име, като отишъл по Европа) и говорят против останалите българи, лижейки задника на чужди сили, търсейки лични облаги. Оди глей в Германия кво става - пловината германци са дресирани да правят свирки на чужденците и викат, че ще ги интегрират. Всички германци честват Холокоста. Държавата се управлява от евреите и плаща всяка година милиарди на Израел. Зи шафен. Глюклих золен зи зайн!
цитирай
42. germantiger - 1
02.12.2017 13:39
бгмъжленце, ти се опитваш да говориш с мен ли, хайде помоли се още малко, можеш повече ;) :)

живял съм в тази тоалетна не цял живот, а 2/3 от него, над 11 години съм работил навън, освен това и като юноша пътувах още по Европа ми се събита почти година, а сега съм на 43 :D

разбира се, че аз съм извисен и чист :) :) и тъпча лайна като вас - тук в собствената ви държава за да не си вдигате главчиките, да не си помислите дори да ги вдигате яха :D

дори съм решил вземайки пример от вашия правешки циганин тато, който според онзи виц бил поискал да го погребат с гъза нагоре за да му го целувате, аз пък ще искам един ден да ме заровят с хуя нагоре и с една тръбичка та да мога и от под земята да пикая върху земята ви хахаааааа

сега като ви казвам истината, че българи няма след 5 века турско онождане вие се съмнявате :) - истината боли, а вас много ви боли и ви пари изотзад след 5 века манафлък, просто това са фактите, не че нещо друго :D

мен пък лично всеки може да ме види назад в блога ми на фотоси от младеж ученик до мускулатурата и преедишния ми автомобил в 2 постинга - на първия маса лични снимки, във втория една в началото и една в края

АЗ НА ФОТОСИ - за авитохуйчо или авитохол ;)
МОЯТА БИБЛИОТЕКА
цитирай
43. germantiger - 2
02.12.2017 13:43
един витц ИСТИНСКИ ГЕРМАНСКИ за домашно ви давам на червените бугари-татари :)

какво значи, когато във Франкфурт/Майн се появят мъже с визия на таксиметрови шофьори и жени с грим като проститутки, значи е кацнал самолет от българия или румъния

И ЕДНА РЕАЛНА ИСТОРИЯ лично моя съм я наблюдавал:

"долу" до гарата на енергото на варна, късна зима, дъжд и сняг, кал и киша... дупка и в голямата дупка долу един циганин, а над него по края на изкопа 7-8 българи - онзи бачка, а тези му давата акъл

нищо не става от вас мързеливци, дори циганите ви бачкат повече от вас :D
цитирай
44. germantiger - налиа се обръща към тези с мъже ?!?...
02.12.2017 13:46
налиа се обръща към тези с мъже ?!?!?!

какви мъже са тия, аз им чукам жените, дъщерите и сестрите български и винаги БЪЛГАРКИТЕ СА СЕ КЕФИЛИ, ЧЕ НЕ СЪМ "БАШ" БУГАРИН ;) и това съвсем сериозно!
цитирай
45. nalia - Що не начукаш главата си в клавиатурата, тайгър-айгъре:)
02.12.2017 14:27
Да обясняваш, че си мъж, означава само едно - че не си:))
цитирай
46. merlin68 - Прав е Злюкен Собакен, кенеф на Е...
02.12.2017 14:45
Прав е Злюкен Собакен, кенеф на Европа сме. Щом търпим такива като него, от една нормална държава отдавна да са го изхвърлили.
цитирай
47. freeoldmen - https://www.facebook.com/okodavidi/videos/865600446954538/
02.12.2017 14:59
През това време в Германия.

Надявам се тази гадна расистка да е уволнена от здравите сили, после справедливо осъдена.
цитирай
48. freeoldmen - https://www.facebook.com/bildchemnitz/videos/566682380341361/
02.12.2017 15:03
Весела Коледа в Лайпциг!

На всеки 2 минути, полицейската кола се придвижва напред и назад. 180 пъти за 3 часа. Това е така в три района в Лайпциг и ще продължава до Бъдни вечер. На това място не могат да се поставят бетонени преградъчни кубове, наречени от населението още МЕРКЕЛ-ЛЕГО, и затова с цел отбрана от терористични атаки полицията охранява с микробуси.
цитирай
49. didanov - здравей олдмен
02.12.2017 15:31
изразът "изпаднал германец" възниква между двете световни войни и е свързан с цивилните германски граждани - по време на голямата депресия и инфлация в Германия и масовото обедняване на населението. За това голяма вина носят и западноевропейските спекуланти. Мисля, че този израз се ползва от Йовков в два от неговите разкази през 1935г.
Снимката според мен се отнася за всички млади участници във войната особено в края й нищо човешко не й е чуждо.
А германеца не е прав за турското робство - напротив - ние сме се запазили учудващо "чисти" за пет века - религия, имена, език, обичаи, самосъзнание.
Да припомням ли колко българки вземат сами живота си, когато са обезчестени?Да припомням ли как наказват хайдутите османските аги за техните издевателства?
цитирай
50. nalia - :)))
02.12.2017 15:37
germantiger написа:
nalia написа:
Да обясняваш, че си мъж, означава само едно - че не си:))


Начуква се на такива като теб, защото ти си сътворена да го поемаш - аз съм от тези с начуквателя


Начуквател с усилвател
в тон-колони две
за да се изправи
кой ще го подпре?:)))
цитирай
51. freeoldmen - 49. germantiger
02.12.2017 15:42

Оставих те да блеснеш с пълна сила, за да те видят всички какъв си.
Стига ти толкова.

А nalia те смачка само с две изречения.
Както се очакваше.
цитирай
52. bgman13 - Хе хе - тигърът ми праща съобщения ...
02.12.2017 16:13
Хе хе - тигърът ми праща съобщения както винаги. С които се опитва да ме сплаши и даже ме е пратил да му гледам снимките. Тигре, нещо си се объркал, ако мислиш, че ме плашиш с тия снимки. Ще ти открия една тайна - ако приемем че сега си такъв, като на двайсе и шес, аз както съм на петдесе те бия на бой без оръжие. Да не си забравил, че съм бил борец и че съм втори на републиканско от времето кога България беше в борбата номер едно в света - да и пред Германия. По-точно пред ГДР, щото ГФР немаше борба. Не че имам и бегло желание да се срещам с тебе та да ти доказвам на практика, че много, ама много съм виждал борци, с много съм тренирал състезавал. Бил съм се - аз съм бил и мене са ме били. Ял съм бой от единадесетокласници разни шампиони по борба, гребане, и пр. кога аз съм бил шести клас. Пребивали са ме даже още тогава. Виждал съм ги и такива като тебе - те са лаици в спорта имат се за нещо, понеже не са виждали противници. Но от тебе наистина мога да се страхувам поради едно единствено нещо - луд си, а па въоръжен. Сега, да коментирам и снимките, дето си си показал бицепсите и гръбните мускули. Ама не можеш да си скриеш слабия и увиснал врат, който много говори. И си скрил гърдите, щото си като вафла. А белия дроб ти е малък. Без бял дроб си нищо. Във всички бойни спортове. Ако наистина си бил в легиона, си го разбрал от личен опит. Виждал ли си ги там едни средномускулести, а па жилави. С развит гръден кош, дето не се опитват да те уплашат и даже гледат да те не контузят и ти показват разни работи. Дето излизат флегматично и без да си хабят силата с позьорски изпълнения. Щото знаят, че на тренировката следва изцеждане на всички сили и ще се види ясно, кой ще се скапе. А ти си от тия дето веднага изпушват.
цитирай
53. bgman13 - Да обясняваш, че си мъж, означава ...
02.12.2017 16:22
nalia написа:
Да обясняваш, че си мъж, означава само едно - че не си:))


Ма той е обяснявал на българките, че е даже германец. Това му е бил коза. В Германия нема как да впечатли германките с това че е германец. За да ги впечатли, е требвало да им казва че е българин. Ама най-комплексарската снимка е тая дето се е снимал до мерцедеса. Никога, никога през живота си не съм се снимал до мерцедеси и каквито и да е скъпарски возила. На мене ми е под достойнството да падам толкова ниско.
цитирай
54. bgman13 - Прав е Злюкен Собакен, кенеф на Е...
02.12.2017 16:31
merlin68 написа:
Прав е Злюкен Собакен, кенеф на Европа сме. Щом търпим такива като него, от една нормална държава отдавна да са го изхвърлили.


Значи основното е че тоя е въоръжен, а па луд. Заплашва хората тука, като им пише лични съобщения и намеците отиват към саморазправа с оръжие. Мене точно с това ме заплаши преди време. Ако имаше държава, такива като тоя веднага щяха да им отнемат оръжието - особено ако е наистина бивш военен от легиона и да го полекуват малко, където трябва. Щото такива те са си болни и точно за това са работили в легиона. Или пък самата служба там ги травмира непоправимо. Садистични типове, които след като се пенсионират и на гърба на данъкоплатеца често правят золуми.
цитирай
55. sande - Германският тигър е жив! Той не умира лесно!
02.12.2017 16:36
Той умира трудно. Най-често след като умрат враговете му.Този тигър не убива враговете си. Изчаква ги да се скапат.
цитирай
56. freeoldmen - 55. sande
02.12.2017 17:10
А дано, ама надали.
Виж, че пак си избраха мути.
цитирай
57. starforlife - Димитър, една препоръка от мен, БЪЛГАРИНЪТ!
02.12.2017 18:08
germantiger написа:
...
дори съм решил вземайки пример от вашия правешки циганин тато, който според онзи виц бил поискал да го погребат с гъза нагоре за да му го целувате, аз пък ще искам един ден да ме заровят с хуя нагоре и с една тръбичка та да мога и от под земята да пикая върху земята ви хахаааааа

Някой ден ще Идосаш някой БЪЛГАРИН достатъчно, че да разнесе гъза ти по тази БЪЛГАРСКА земя!
Повярвай ми!


ПС:
germantiger написа:
...мен пък лично всеки може да ме види назад в блога ми на фотоси от младеж ученик до мускулатурата и преедишния ми автомобил в 2 постинга - на първия маса лични снимки, във втория една в началото и една в края

Мускултурата не прави от мъжа Боец! Има "каци" (БЪЛГАРСИ) които така ще разнасят мускултурата ти по БЪЛГАРСКА земя, че биха спрели само, ако задника ти срещне и се надене на... "копието" на Хан Аспарух, например.

Умно (но малко комплексирано) "Момче" си - схващаш вярвам "намека" ми.
Георги Стоименов - един БЪЛГАРИН, който те предупреждава приятелски да не скверниш с думи БЪЛГАРСКОТО!
цитирай
58. ysmivka - 28. germantiger равни в европа кУга, пенсия европейска кУга?
02.12.2017 19:46
Когато се научим да лъжем, крадем и тормозим хора като германците (европейците).
След като сме ти толкова противни какво правиш при нас, пиши си по немски форуми.
цитирай
59. germantiger - ...
03.12.2017 09:45
bgman13 написа:
Хе хе - тигърът ми праща съобщения както винаги. С които се опитва да ме сплаши и даже ме е пратил да му гледам снимките. Тигре, нещо си се объркал, ако мислиш, че ме плашиш с тия снимки. Ще ти открия една тайна - ако приемем че сега си такъв, като на двайсе и шес, аз както съм на петдесе те бия на бой без оръжие. Да не си забравил, че съм бил борец и че съм втори на републиканско от времето кога България беше в борбата номер едно в света - да и пред Германия. По-точно пред ГДР, щото ГФР немаше борба. Не че имам и бегло желание да се срещам с тебе та да ти доказвам на практика, че много, ама много съм виждал борци, с много съм тренирал състезавал. Бил съм се - аз съм бил и мене са ме били. Ял съм бой от единадесетокласници разни шампиони по борба, гребане, и пр. кога аз съм бил шести клас. Пребивали са ме даже още тогава. Виждал съм ги и такива като тебе - те са лаици в спорта имат се за нещо, понеже не са виждали противници. Но от тебе наистина мога да се страхувам поради едно единствено нещо - луд си, а па въоръжен. Сега, да коментирам и снимките, дето си си показал бицепсите и гръбните мускули. Ама не можеш да си скриеш слабия и увиснал врат, който много говори. И си скрил гърдите, щото си като вафла. А белия дроб ти е малък. Без бял дроб си нищо. Във всички бойни спортове. Ако наистина си бил в легиона, си го разбрал от личен опит. Виждал ли си ги там едни средномускулести, а па жилави. С развит гръден кош, дето не се опитват да те уплашат и даже гледат да те не контузят и ти показват разни работи. Дето излизат флегматично и без да си хабят силата с позьорски изпълнения. Щото знаят, че на тренировката следва изцеждане на всички сили и ще се види ясно, кой ще се скапе. А ти си от тия дето веднага изпушват.


захилих се като ти четох детските разсъждения за бора и пр. все едно си ги мерим, глупава работа

борбата е спорт, войната е смърт, прави разлика между спортист/мутра и човек психически готов на повече от това

стрелба в хора не е стрелба в tir/не камион

врата ми е доста плътен, генетично имам добър врат

не ми прави впечатление нито борба, нито самбо, нито бразилско дд, специализиран ръкопашен бой с една елементарна отвертка праща такива спортисти в друг живот

дробовете ми са ок и са с голям капацитет - никога не съм пушил, а на военната комисия в бг като ученик ме определиха за вътрешни войски нови пазар като една от причините бе не само маниата ми по културизма, а именно белите ми дробове които тогава ни караха да вдишаме на макс - това го казали на майка ми, която имаше връзки и се заинтересува защо съм определен за вътрешни войски

в чжбина единия тест беше 3 км за 12 минс - това човек без дроб не може да го направи

лично аз в ония години се чувствах иделано само на 86 кг, но чисти 86 кг са много обем

това което не ми върви да тренирам са предмищниците и за съм си виновен сам, защото почти никога не съм ги тренирал - в моемтна съм започнал хранителен режим и тренировки с идея до лятото и за първи път в живота ми съм се вманиачил на предмищници и съм удивен от резултата за само 2 седмици, но с всяко начало така се тръгва силно

и понеже се оплакваш, че ти пращам на лично, това ще си го прочетеш само тук :)
цитирай
60. germantiger - ...
03.12.2017 10:04
nalia написа:
germantiger написа:
nalia написа:
Да обясняваш, че си мъж, означава само едно - че не си:))


Начуква се на такива като теб, защото ти си сътворена да го поемаш - аз съм от тези с начуквателя


Начуквател с усилвател
в тон-колони две
за да се изправи
кой ще го подпре?:)))


Признавам си, това трудно го разбрах - уби мА, Радке :D
цитирай
61. germantiger - ...
03.12.2017 10:11
starforlife написа:
germantiger написа:
...
дори съм решил вземайки пример от вашия правешки циганин тато, който според онзи виц бил поискал да го погребат с гъза нагоре за да му го целувате, аз пък ще искам един ден да ме заровят с хуя нагоре и с една тръбичка та да мога и от под земята да пикая върху земята ви хахаааааа

Някой ден ще Идосаш някой БЪЛГАРИН достатъчно, че да разнесе гъза ти по тази БЪЛГАРСКА земя!
Повярвай ми!


ПС:
germantiger написа:
...мен пък лично всеки може да ме види назад в блога ми на фотоси от младеж ученик до мускулатурата и преедишния ми автомобил в 2 постинга - на първия маса лични снимки, във втория една в началото и една в края

Мускултурата не прави от мъжа Боец! Има "каци" (БЪЛГАРСИ) които така ще разнасят мускултурата ти по БЪЛГАРСКА земя, че биха спрели само, ако задника ти срещне и се надене на... "копието" на Хан Аспарух, например.

Умно (но малко комплексирано) "Момче" си - схващаш вярвам "намека" ми.
Георги Стоименов - един БЪЛГАРИН, който те предупреждава приятелски да не скверниш с думи БЪЛГАРСКОТО!


Аз съм ви в дълг на вас, не вие на мен

българи са убили прадядо ми без съд и присъда

българи са съдили дядо ми в народния ви съд

българи са преименували фамилията на родата ми

българи са преименували името на майка ми като бебе

и пак червени българи под тоя постинг първи - двама се изташачиха първо с бебета, колички германски и в отгворо аз се изтропах или това не го забелязваш, убягва ти това или не четеш внимателно

как да се държа с вас съм го научил от вас за което ви благодаря впрочем и то без ирония

тук сте събрали една кръчма хора на лакардия срещу мен - достойно като постинг, мъжествено като компания

защо не дойдохте под мой историчекси постинг, защо не ми похортувахте на лс ако някой има проблем с мен

хайде давай - имаш ми телефона, аз не помня твоя, но ми звънни сега преди обяд да си обясним проблема
цитирай
62. germantiger - ...
03.12.2017 10:16
ТОВА Е МОЕ ЛС КЪМ САНДЕ

първо трябва да ти се извиня
не заслужавам един вид да пишеш в моя защита защото под онзи постинг аз съм се осрал и често се осирам - случва ми се много често

разбира се, какво аз мисля за България и милея за България няма общо с цинизмите които пиша, какво аз мисля за много неща и въпрои е различно от това което пиша в блога ми - какво аз мисля е въпрос на моя работа,м а другарите просто винаги се ташача с тях

независимо от това че се гаргаря с тях, както и те с мен, написаното от мен е отвратително и долно и не ме оправдава това, че го написах ЛСЕД като двама от тях първи се изгавриха за германски бебешки колички итн, моето беше в отговор с лихвите

независимно от това аз се изтропвам и осирам, но това няма нищо общо с вътрешното ми мислене санде, за това на теб трябва да се извиня и без да го искаш от мен

а с другарите никога нямам задръжки и винаги ще е така, има хора, които трябва да бъдат уязвявани в случая вербално - излишно е с тях нда се говори или да ги убеждаваш в нещо, само болка трябва да се натиска в тях и признавам това ми доставя удоволствие

а постинга дори не ме подразни/имало е постинги, които са ме провокирали действително, а аз съм лесен много, прочетена книга съм, но този с този кадър от един художествен филм не ме засегна ама ич :)

за жалост като се изтропах загубих отношение от двама души с които съм си разменял лс и които уважавам - NKF I NALIA и в този смисъл другарите без да искат постигнаха нещо, но това е блог :0 няма нищо драматично в това, блога е нещо неангажиращо и то не е драмата на живота

НИЩО НОВО НЕ ТИ КАЗАХ САНДЕ - ПОРАДИ ТВОЯ ПО-ГОЛЯМ ЖИЗНЕН ОПИТ ТИ ЗНАЕШ ТОВА ПО-ДОБРЕ ОТ МЕН и още веднъж и да не искаш - извини ме!
Изпратено: 09:27 От: germantiger

...

от моя позната вчера разбрах, че неин коментар е бил изтрит и това е част от "играта " ли?

ГОРНОТО МИ ИЗВИНЕНИЕ Е КЪМ ХОРА КАТО САНДЕ И ДОРИ NALIA, КАКТО И NKF, КОЙТО НЯМА ДА ГО ПРОЧЕТЕ, НО НА ДРУГАРИТЕ НЯМАМ ГРАМ ИЗВИНЕНИЕ И ВИНАГИ ЩЕ ГИ ХРАНЯ ОЩ
цитирай
63. germantiger - финално от мен
03.12.2017 10:27
постинга вече не е на първа

казах си и другото мнение към българи които уважавам

следователно тук вече губим интерес да продължаваме

ако някой има нещо - на лс

ако държите да продължаваме гаргарата тук - без проблем започваме пак, просто ми сигнализирайте, защото бях дотук с посещение на този постинг - казах всичко - хубавото и лошото
цитирай
64. germantiger - Ende gut, alles Gut :D
03.12.2017 10:57
Другари, чувствайте се поласкани, че показах искреност :D

нощес не съм спал и сега сутринта съм настроен конструктивно, зщаото съм доволно усмихнат

следобед ще отспивам за миналата нощ, така-че дишайте, колко съм човечен и добър и нормален, нали наааали

пишете до обяд на лс

от мен толкоз тук - край
цитирай
65. merlin68 - "защо не дойдохте под мой и...
03.12.2017 12:22
"защо не дойдохте под мой историчекси постинг, защо не ми похортувахте на лс ако някой има проблем с мен"

Е как да не сме идвали под твой постинг?
Явно паметта ти е с твърде къс срок на годност. След като три дни ми пълнеше пощата с всякакви глупости и реклами за предстоящия ти "исторически" постинг, аз се отбих да го прочета, даже коментирах. А ти изтри веднага коментара ми, сега пък каниш да коментираме при теб... не заслужаваш човек да ти отделя от времето си.
цитирай
66. leonleonovpom2 - Здравей, Димитър!
03.12.2017 13:22
Четох някъде горе за загубите на Българската армия?
Първо, нашата армия е единствената не губила бойно знаме! Камо ли да и ги трупат на купчини!
През Първата Балканска война завзема Одрин, считан за непревземаем или според германски инженери, могат да го превземат само прусаци, но след едномесечна обсада Българите го превземат за няколко дни Оттогава идва прякорът им-прусаците ан Балканите!
Втората Балканска война е загубена дипломатически Гръцкия крал моли за мир ,армията му е обсадена в Кресненското дефиле и гладува! Сръбската е пред разгром Влизат румънците, с които не сме война и стигат до София-По пътя им има само пъдари Отмъстено им е за това през ПСВ с превземането на Букурещ!
Едни от най-тежките поражения на английските и френските войски ,дошли на помощ на гърци и сърби, защото е ясно, че сами нямат шанс срещу нас, са именно срещу Българите
За какви поражения и загуби на бойното поле на Българите става дума?

Хубав ден!
цитирай
67. bgman13 - захилих се като ти четох детските ...
03.12.2017 13:41
germantiger написа:

захилих се като ти четох детските разсъждения за бора и пр. все едно си ги мерим, глупава работа


Е, ти си вадиш снимките та да ни уплашиш. Аз мене ме е страх - ама от това, че имаш навик да се хващаш за пищова. Или отверката.

germantiger написа:
борбата е спорт, войната е смърт, прави разлика между спортист/мутра и човек психически готов на повече от това


Като тия на снимката ли?


germantiger написа:
не ми прави впечатление нито борба, нито самбо, нито бразилско дд, специализиран ръкопашен бой с една елементарна отвертка праща такива спортисти в друг живот

Веднага гледаш да се хванеш за някакво оръжие. Я си кажи по-добре от кое по-точно българско село ти е корена?

germantiger написа:
това го казали на майка ми, която имаше връзки и се заинтересува защо съм определен за вътрешни войски


За тая, дето беше репресирана ли става въпрос?


germantiger написа:
в чжбина единия тест беше 3 км за 12 минс - това човек без дроб не може да го направи

Така е не може. Въпреки че не е много добро постижение, за добър борец или боксьор под деветдесет килограма. Специалист бегач отива под 9 мин. Даже под 8. С тая скорост съм бегал петнайсет километра. А ти не си влезнал в тоя норматив. Бегай да лъжеш некой друг, не мене.
цитирай
68. starforlife - Митак, отговарям ти тук, а не на ЛС, тъй като тук се води "диалога" с още куп хора.
03.12.2017 15:53
Първо: Защо очакваш, че аз пазя твоя телефон? Ти не пазиш моя, а аз е резонно да пазя твоя ли? Че защо така мислиш? (това говори красноречиво)
Второ: Оправдаваш се тъпо и глупаво. Не може да плюеш така една цяла нация заради единици и то политически обременени.
Ако отидеш в родния ми град и на открито се развикаш "Аз съм гей!" - ще ти се смеят!
Ако обаче закрещиш тези си педалски про-български думи, които си надробил тук - ще те почупят от бой!
Никой и нищо няма да те спаси. Ще те линчуват просто и до края на живота си ще се храниш със сламка.

Георги Стоименов

ПС: По повод на "борбата-войната".
Ти НЕ си бил на война, пич!
Ти си бил на мисии, което е коренно различно.
Да се мислиш, че си способен да убиваш само защото (евентуално) си стрелял по живи мишени, а не картонени - е най-смешното нещо, което съм чувал.
От (на) война се уврежда психиката. От (трениране на) борба (за бойно приложни спортове говоря) - се става Боец.
Не навирай на хората в очите парадиране с оръжие (особено отверки) - ставаш още по-смешен и жалък.
Оръжието е Отговорност! А ти се изявяваш като льольо в приказките си за него.
Има стотици хиляди БЪЛГАРИ, които няма да им трепне окото от пистолета ти, (било то, защото ти нямаш психологическата нагласа да го използваш, било то, защото техния пищов може да се окаже по-голЕм и повече прострелван от твоя), а отверката биха ти я наврели в задника, повярвай ми.
цитирай
69. krumbelosvet - Гертигер е ефективен
03.12.2017 20:33
Успешно отклонява вниманието и ОТРАВЯ ВРАЖИТЕ ПОСТИНГИ. Трябва да се трие! Той не е колега, нито българин , НИТО НЕМЕЦ. Лъже като ДЪРТ циганин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: freeoldmen
Категория: Политика
Прочетен: 2680166
Постинги: 440
Коментари: 8039
Гласове: 12289
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031